ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ДНЗ:
"формування у дошкільника творчої особистості засобами інтелектуального розвитку"
Пріоритетні завдання на 2020 – 2021 навчальний рік.
1. Здійснювати освітній процес в групах старшого дошкільного віку на принципах наступності та перспективності з метою забезпечення єдності, взаємозв’язку та наскрізної узгодженості його мети, змісту, методів, форм організації з освітнім процесом дітей молодшого шкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти і Державного стандарту початкової освіти.
2. Реалізувати освітню лінію “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” впроваджуючи в практику роботи «СТРЕМ освіту» через формування у дітей пошуково-дослідницьких умінь, елементарних математичних уявлень, цілісної картини світу, компетентної поведінки у різних життєвих ситуаціях і здатність застосовувати отримані знання у практичній діяльності (ігровій, трудовій, сенсорно-пізнавальній, математичній тощо).
3. Формувати високий рівень збереження, підтримки і збагачення фізичного, психічного, соціального і духовного здоров’я дітей в умовах дошкільного закладу освіти і сім’ї.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Формування навичок трудового виховання як засобу ранньої соціалізації дітей дошкільного віку;
2. Сприяти впровадженню програми «Впевнений старт» в освітній процес закладу.
3. Активізувати спільну роботу ДНЗ та сім’ї щодо зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей, попередження дитячого травматизму, забезпечення соціальної охорони в тому числі правового захисту.
ЗАВДАННЯ НА 2016/2017 н.р.
1.Формування первинного економічного досвіду у дітей дошкільного віку
2.Розвиток мовлення, комунікативних здібностей, самостійної мовної творчості дітей дошкільного віку
ЗАВДАННЯ НА 2015/2016 н. р.
1. Вдосконалювати роботу щодо формування у дітей моральності, рис громадянина та розвиненої духовності.
2. Активізувати пізнавальну діяльність дошкільників у процесі ознайомлення з природою.
3. Формувати у дошкільників основ життєдіяльності і свідоме розуміння цінності власного життя і здоров'я шляхом використання нетрадиційних форм роботи .
Напрямок роботи:
ЕКОЛОГО - ВАЛЕОЛОГІЧНИЙ
Коментарi